BN logo

בלכמן מנס ו-ב.& ניר פלסטיקה

ייצור ותיקון של תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק, ריתוך אולטראסוני והזרקת פלסטיק – כאן בישראל ובמהירות!

בלכמן מנס בע”מ היא אחת מהחברות המובילות בישראל לתכנון ובניית תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק מאז 1962. חברתנו חרטה על דיגלה ייצור תבניות באיכות ללא פשרות עד לקבלת המוצר הסופי המתוכנן. אנו עובדים במתכונת 'One Stop Shop' באמצעות חברת הבת שלנו, ב. & ניר פלסטיקה, בה ניתן לבצע את כל הזרקות הפלסטיק בצורה הטובה ביותר, עם אנשי המקצוע האיכותיים ביותר בתחום תכנון ובניית התבניות, ייצור מוצרי פלסטיק באמצעות הזרקה לתבנית וגם הלחמה אולטראסונית של מוצרי פלסטיק!

בלכמן מנס ו-ב. & ניר פלסטיקה עובדות עם החברות המובילות במשק, ביניהן: טבע, רפאל, סודהסטרים, אלביט, Kulicke & Soffa, איתמר מדיקל, שלאון מפעלים כימיים, West Pharma ועוד.

ייצור ותכנון מוצרי פלסטיק ברמה הגבוהה ביותר

כאשר מתכננים מוצר פלסטיק, צריך לדעת שיש על מי לסמוך במהלך כל שלבי התהליך. לכן, תמיד מומלץ לבחור בחברה שהיא 'One Stop Shop'.

השילוב הייחודי של 'מפעל בלכמן מנס', אחד ממפעלי ייצור התבניות המובילים בישראל, וחברת 'ב. & ניר פלסטיקה', המבצעת הזרקות מדויקות באמצעות הציוד המתקדם ביותר בענף, מספק ללקוח את הביטחון וארגז הכלים הנדרש למוצר מנצח!

אנו מסוגלים לעמוד בכל גודל של הזמנה לייצור מוצרי פלסטיק בהזרקה וכמו כן, 'בלכמן מנס' משתתפת בייצור של ערכות רפואיות לבדיקות ביתיות שונות המייתרות את הצורך להגיע לבתי החולים ולמרכזים הרפואיים.

רוצים ללמוד עוד על בלכמן מנס? צפו בסרטון>

למה לבחור דווקא בחברת בלכמן מנס?

  • תוצרת כחול לבן – מפעל ישראלי הפועל סביב השעון, בשיתוף פעולה עם מפעלים אחרים
  • הכל תחת קורת גג אחת – יצירה ותיקון של תבניות פלסטיק, הזרקת פלסטיק וריתוך אולטראסוני
  • מחירים נוחים, ייעוץ מקצועי ומענה מהיר
  • כושר ייצור גבוה ואיכות ללא פשרות
הקודם
הבא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: