אודות

חברת בלכמן מנס בע"מ היא מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל לתכנון וליצירת תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק. החברה הוקמה בשנת 1962 על ידי מנס בלכמן ז"ל, ובני משפחתו הלכו בעקבותיו ומנהלים את המפעל המצליח. מאז הקמתה, החברה התפתחה וצברה ניסיון, ותק וידע רב בתחום הזרקות הפלסטיק וייצור התבניות. 

עם השנים, החברה חרטה על דגלה לייצר תבניות להזרקות פלסטיק באיכות מעולה ללא פשרות, עד לקבלת המוצר הסופי כפי שתוכנן לשביעות רצון מלאה של הלקוח.

בין השאר, החברה מתמחה בבניית תבניות למוצרים טכניים מדוייקים לענפי הצבא, הרפואה והאלקטרוניקה. תבניות "בקים", "גרעינים מסתובבים", עגלות ובוכנות צד, חליצות "דו שלביות" הם הלחם והחמאה של החברה. 

במסגרת פעילותה, מסייעת חברת בלכמן מנס בע"מ לתעשיות ישראליות רבות, החל מתעשיות ביטחוניות, עבור בתעשיות רפואיות מתקדמות וגם לתעשיית ההייטק הישראלית. החברות הגדולות במשק כבר מכירות את המקצועיות, הניסיון והידע של עובדינו.

החברה מתגאה בתוצרת מקומית כחול לבן ובמתן תעסוקה מכבדת לעובדים ישראלים, בייחוד בתקופה זו של גלובליזציה, שגורמת לכך שתעשיות רבות לא מוצאות עוד את מקומן כאן בישראל, והן נאלצות לסגור את שעריהן או להעתיק את המפעלים אל מחוץ לארץ.

הייצור המקומי מאפשר לבלכמן מנס בע"מ לסייע לתעשיות ישראליות נוספות ולפיתוח המשק הישראלי, תוך שהיא מעניקה שירות מעל ומעבר עבור כל לקוחותיה – החל משלב הייעוץ והתכנון ועד שלב הייצור.

חברת בלכמן מנס בע"מ מעניקה ללקוחותיה סיוע בתכנון המוצרים עם מתן תשומת לב לעתיד ולתהליכי הייצור בתבנית, כמו גם לתהליכים נוספים שיידרשו לאחר הליך ההזרקה. 

חברת בלכמן מנס בע"מ היא היחידה בישראל שזכתה לתו Certified Partners של חברת herrmann ultrasonic הגרמנית, המאפשר לה ליצור כלים לריתוך אולטרה-סוני.

ייתרון נוסף שיש לחברה על פני מתחרותיה עם החברה האחות שלה, ב. & ניר פלסטיקה בע"מ, שמייצרת מוצרי פלסטיק בהזרקה. השילוב של שתי החברות מבטיח מקצועיות, שירות ואמינות בכל שלבי התכנון והייצור. 

על מנת לשפר את השירות ללקוחותיה, בלכמן מנס בע"מ שקדה על שיתופי פעולה גם עם יצרנים וקבלני משנה ברחבי העולם כדי לאפשר ללקוחות לרכוש את התבניות הטובות ביותר במחירים אטרקטיביים במיוחד. 

לקוחות בלכמן מנס בע"מ נהנים מהניסיון הרב, הידע המקצועי העשיר ומהיכולות המקצועיות המפותחות של החברה הוותיקה, ויכולים להיות בטוחים שהם יקבלו את התוצר הטוב ביותר, כדי שהמוצר שהם מפתחים יהיה לא פחות ממעולה. 

למעשה, לקוחותינו נהנים ממגוון רחב והוליסטי של שירותים – במקום אחד! נשמח ללוות אתכם החל משלב הרעיון וייצור הדגמים, עבור בשלב בניית התבנית הניסיונית ועד לייצור התבניות הסופיות והעברתן להזרקות סדרתיות – והכל במחירים נוחים ותחרותיים.

במקום לפנות למפעלים לא מוכרים בסין או במדינות אחרות, שהיכולת המקצועית שלהם מוטלת בספק ואין עם מי לדבר במקרה של תקלות ובעיות – הלקוחות שלנו נהנים מאחריות מלאה לתבניות, גם כאשר הן מיוצרות באופן מלא או חלקי בידי קבלני המשנה שלנו בסין!

מדוע לבחור בבלכמן מנס?

> צרו קשר