אחריות לכל החיים על תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק במפעל 'בלכמן מנס'

אנחנו במפעל 'בלכמן מנס' מציעים לכל לקוח, שמתכנן ומייצר את התבנית שלו אצלנו במפעל ומזריק את המוצרים דרך חברת הבת שלנו, 'ב. & ניר פלסטיקה', אחריות לכל החיים על התבנית. למיטב ידיעתנו אין לאחריות כזו הניתנת על ידנו אח ורע אצל מתחרותינו בתחום!

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מקימים פס ייצור להזרקת מוצרי פלסטיק, זה הביטחון שהתבנית תישאר תקינה לכמה שיותר זמן ושפס הייצור ימשיך לעבוד. בדרך זו, ניתן למנוע עלויות בלתי מתוכננות לתיקון התבנית או ייצור של תבנית חדשה. אצלנו במפעל אנחנו רוצים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר והרגשת ביטחון – חשוב לנו שהלקוחות שלנו ידעו שהם נמצאים בידיים בטוחות.

לכן, בחרנו להעניק לכל לקוח שעושה איתנו את כל הדרך, החל מתכנון התבנית להזרקת מוצרי הפלסטיק וכלה בתפעולה של התבנית בפס הייצור בחברת הבת ב. & ניר פלסטיקה, אחריות לכל החיים על תקינותה של התבנית. אחריות זו מבטיחה שהלקוח לעולם לא יאלץ לשלם עלויות תיקון לא מתוכננות על התבנית או לייצר תבנית חדשה, כל עוד הוא עובד איתנו.

מאמינים ביכולות שלנו

הסיבה שאנחנו מוכנים להעניק אחריות לכל החיים על תבניות ההזרקה היא פשוטה – אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים לייצר את התבניות האיכותיות ביותר בשוק. למפעל בלכמן מנס ניסיון של עשרות שנים בהרכבת תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק. העובדים בחברה הם אנשים איכותיים בעלי ניסיון טכני רחב, אשר עבדו על פרויקטים עם חברות ממגוון תעשיות במשק כגון: הייטק, פארמה, תעשיות הביטחון וכן הלאה.

בנוסף ליכולות שלנו בהרכבת התבניות, בחברת הבת שלנו, ב. & ניר פלסטיקה, אנחנו עושים שימוש במכונות ההזרקה האיכותיות ביותר מבית חברת ARBURG הגרמנית. השימוש בחומרים איכותיים להרכבת התבנית ובייצור המוצרים, לצד השימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בענף ייצור מוצרי פלסטיק בהזרקה, לצד תחזוקה שוטפת של התבניות והציוד על ידי צוות המפעל – מבטיח מינימום תקלות לאורך כל זמן פעילות פס הייצור.

בלכמן מנס - אחריות לכל החיים
בלכמן מנס - אחריות לכל החיים

צפו בסרטון - בלכמן 'One Stop Shop' לכל צורכי הפלסטיקה:

הצטרפו למשפחת בלכמן מנס

לאורך השנים בהם אנו פועלים, עבדנו עם כמה מהחברות המובילות במשק, כגון: טבע, רפאל, איתמר מדיקל, סודהסטרים, West Pharma ועוד. הסיבה שחברות אלו בחרו בנו היא ההבטחה שלנו לייצור מוצרי הפלסטיק בדיוק לפי הדרישות, תוך הבטחה לאיכותה ויכולתה של התבנית המיוצרת במפעל שלנו, המסוגלת לעבוד במשך עשרות שנים.

רוצים להצטרף להצלחה? צרו קשר עוד היום עם הנציגים של חברת בלכמן מנס, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם ונייעץ לכם כמיטב יכולתנו לכל אורך התהליך, משלב תכנון המוצר והתבנית ועד המוצר המוגמר!

> צרו קשר