הקשר הפורה בין בלכמן מנס, מגן אקו אנרג׳י ואנרגיה סולארית

שיתוף פעולה ארוך שנים של בלכמן מנס עם מפעל מגן אקו אנרג'י.

פעמים רבות אנו זוכים לייצר במפעלי בלכמן מנס תבניות הזרקה אשר מיועדות למוצרים ופטנטים חדשים שעומדים לשנות את חייהם של רבים. יצא לנו לעבוד עם חברות אשר מתעסקות בציוד רפואי ובענפי הטכנולוגיה והעיצוב. בנוסף לכל אלו, אנו מייצרים תבניות להזרקת פלסטיק לתחום ההולך ומתפתח בארץ במהירות – ענף האנרגיה הירוקה, בפרט האנרגיה הסולארית.

מהי אנרגיה סולארית?

אנרגיית השמש מצויה בשפע על הכדור שלנו. ניצול אנרגיית השמש, בניגוד לשריפת דלקים פוסיליים, אינו פוגע בסביבה ואינו יקר במיוחד. ניצול אנרגיית השמש אפשרי בעזרת מתקני אנרגיה סולארית אשר ממירים את קרינת השמש לאנרגיה המיועדת לחימום או חשמל. המחיר, השפע והאיכות הידידותית לסביבה של אנרגיית השמש מאמתים את העובדה שיתכן ויום אחד היא תהיה המקור העיקרי שלנו לאנרגיה.
למחקר ולפיתוח מוצרים העושים שימוש באנרגיה זו חשיבות רבה לעולמנו, שכן צרכי האנרגיה של בני האדם הולכים ונהיים תובעניים יותר – והדלק שמגיע ממקורות טבעיים עתיד להיגמר בסופו של יום. אנרגיית השמש היא אנרגייה מתחדשת שאינה נגמרת לעולם.

בשל הביקוש לאנרגיה נקייה, תחום זה צומח במהירות מדהימה. בשנים האחרונות נכנסו חברות רבות בארץ לשוק האנרגיה הסולארית, אך מעטות מהן ותיקות כמו חברת מגן אקו אנרג'י, אשר נוסדה בשנת 1973 בקיבוץ מגן וכיום היא מובילה עולמית בתחום. מגן אקו אנרגי' מתמחה בפיתוח, ייצור והפצה של מערכות חימום וטיהור לבריכות שחייה, וכן מערכות חימום וקירור של חומצות.

שיתוף פעולה ארוך שנים של בלכמן מנס עם מפעל מגן אקו אנרג'י

בשנת 2013 פנתה חברת מגן אקו אנרג'י למפעלי בלכמן מנס עם בקשה לייצר את תבניות ההזרקה לשלל המוצרים הקיימים שלהם. מאז ועד היום אנו מספקים לחברה שרותי תיקון בתבניות קיימות ואספקת תבניות חדשות עבור המוצרים החדשים והמתפתחים שלהם. למגן אקו אנרג'י מגוון רחב של פטנטים רשומים ומוצרים פורצי דרך, שבלכמן מנס לקחה חלק משמעותי במימושם – מהתכנון ועד לפס הייצור.

צפו: פתרונות חימום סולאריים לבריכות שחייה-איך זה עובד? | מגן אקו-אנרג'י

בלכמן מנס גאה לקחת חלק בחזונה של חברת מגן אקו אנרג'י אשר מפתחת ומשווקת מוצרים אשר מצמצמים את הפגיעה בכדור הארץ ואת צריכת הדלק לסוגיה. 

 

> צרו קשר