בלכמן מנס: ישראל שחקן עולמי משמעותי בתחום תעשיית הפלסטיק

עשרות אלפי עובדים ומאות יצרנים עוסקים בענף הפלסטיקה בישראל, עם יצוא שנתי בסכום של כ-2.6 מיליארד דולרים, דבר שמהווה כ-6% מסך כל היצוא התעשייתי במדינת ישראל. אך נשאלת השאלה, מה צופן העתיד לענף?

במדינת ישראל עובדים כ-500 יצרני פלסטיק, והענף כולו מעסיק קרוב ל-24,000 עובדים במשק. אין ספק שמדובר בחלק משמעותי מאוד מהתעשייה הישראלית. בישראל מיוצרים אלפי חלקים ורכיבים שונים מפלסטיק עבור מגוון ענפים, כגון: טכנולוגיה, רפואה, תעשייה ביטחונית, חקלאות ועוד.

בנוסף לכך, תעשיית הפלסטיקה מהווה חלק מאוד משמעותי מהיצוא הישראלי. היצוא הישראלי של מוצרי פלסטיק מסתכם בכ-2.6 מיליארד דולר, שהם כ-6% מסך היצוא התעשייתי במדינת ישראל. מתוך היצוא של הענף, קרוב ל-60% מהיצוא מופנה לאירופה, כ-20% לצפון אמריקה ושאר היצוא בעיקר לדרום אמריקה ואסיה.

לפי ההערכות, ענף הפלסטיקה הישראלי אינו הולך להאט בעתיד הקרוב. הפיתוחים בטכנולוגיית ההזרקה המתקדמת לייצור מוצרי פלסטיק, לצד השימוש הגובר בתרכובות פלסטיקה במגוון מוצרים טכנולוגיים ורפואיים, הולכים לתחזק את התפתחות הענף לשנים הבאות. כמו כן, מוצרי הפלסטיק הופכים להיות יותר ויותר מורכבים, מה שמצריך גם כישורים מעולים ליצירת תבניות לייצור מוצרי פלסטיק בהזרקה, בדומה ליכולות שיש לחברות בישראל, כמו חברת 'בלכמן מנס'.

אצל חברת 'בלכמן מנס' וחברת הבת 'ב.& ניר פלסטיקה' למשל ניתן לייצר תבניות למוצרים פלסטיק מורכבים מאוד, לבצע את הייצור בפועל באמצעות מגוון תרכובות – על ידי הזרקת פלסטיק לתבנית – וגם לבצע שירותי מעטפת כגון הלחמה אולטראסונית , הכל תחת קורת גג אחת, תוצרת כחול לבן.

manes post
בלכמן מנס וב. & ניר פלסטיקה - One Stop Shop לכל צורכי הפלסטיקה

צפו בסרטון המסביר את מתכונת ה-One Stop Shop של 'בלכמן מנס' ו'ב. & ניר פלסטיקה':

אם גם אתם זקוקים לשירותי פלסטיקה מחברה מקצועית, שתלווה אתכם לאורך כל התהליך, משלב תכנון המוצר ועד המוצר המוגמר בדיוק לפי הדרישות, צרו קשר עוד היום עם הנציגים המקצועיים של 'בלכמן מנס' ואנו נסייע לכם!

> צרו קשר