ב. & ניר פלסטיקה: ייצור מוצרי פלסטיק בהזרקה לתבנית – ברמה הגבוהה ביותר

חברת הבת של מפעל 'בלכמן מנס בע"מ', המייצר תבניות לייצור מוצרי פלסטיק בהזרקה, היא חברת 'ב. & ניר פלסטיקה' – אחת מהחברות המובילות בישראל לייצור מוצרי פלסטיקה בהזרקה. החברה פועלת לצד מפעל ייצור התבניות, והשילוב הייחודי מאפשר ללקוחות לקבל שירות במתכונת 'One Stop Shop' עבור כל צורכי הפלסטיקה, החל משלב תכנון התבנית ועד ההזרקה של המוצרים בפועל.

'ב. & ניר פלסטיקה' הוקמה בשנת 1992, ולאורך השנים עבדה עם כמה מהחברות המובילות במשק, כגון: טבע, סודהסטרים, רפאל, איתמר מדיקל ועוד. חברות אלו בחרו בנו בגלל השירות האיכותי, השקיפות, המקצוענות, וממשיכות לעבוד איתנו במשך שנים רבות בגלל היכולת שלנו לספק את המענה הנדרש, בכלל ההיבטים הנוגעים לתכנון וייצור של מוצרי פלסטיק, תחת קורת גג אחת.

צפו: איך לבחור מפעל להזרקת פלסטיק?

חברת 'ב. & ניר פלסטיקה' עושה שימוש אך ורק במכונות המתקדמות בעולם להזרקת מוצרי פלסטיק, מבית ARBURG הגרמנית. מכונות ההזרקה של החברה הן המכונות האיכותיות ביותר, אשר מאפשרות לייצר מוצרי פלסטיק בהזרקה מדויקת, כפי שנדרש על ידי חברות הייטק, פארמה, תעשייה צבאית וכן הלאה.

בניגוד להזרקות סטנדרטיות, בהן נעשה שימוש בחומרי גלם יותר פשוטים ומכונות יותר זולות, בהזרקות מדויקות נעשה שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, בציוד החדיש ביותר, ותחת בקרת איכות נוקשה הרבה יותר, על מנת להגיע בדיוק לתוצאה הרצויה.

אנו ממשיכים להתחדש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ולשפר את היכולות שלנו באופן תמידי, וחרטנו על דגלנו להישאר בחוד החנית של התעשייה. זאת, לצד שיטת הניהול החדשנית שלנו והסינרגיה המושלמת בין 'ב. & ניר פלסטיקה' למפעל 'בלכמן מנס בע"מ', מייצרים עבור הלקוח את הפתרון המושלם לכל דרישות הפלסטיקה.

אם גם אתם רוצים לצעוד איתנו לעבר ההצלחה ולייצר את מוצרי הפלסטיק שלכם ביחד עם אחת החברות המנוסות והמובילות ביותר בתחום, צרו איתנו קשר עוד היום ואנו נסייע לכם לאורך כל שלבי התהליך.

> צרו קשר