ב. & ניר פלסטיקה: מפעל הזרקת פלסטיק כחול לבן – טכנולוגיה, חדשנות ושירותיות

חברת ב. & ניר פלסטיקה היא אחת מחברות הזרקת הפלסטיק המובילות בישראל, אשר מעניקה שירות לחברות גדולות ומצליחות ביותר במשק בתחומי הרפואה, הייטק, תעשייה ביטחונית ועוד. קיימות סיבות טובות הגורמות לחברה להיות כל כך ייחודית ושבגללן בוחרות חברות אלו לעבוד עם ב. & ניר פלסטיקה ובמאמר זה נציין את חלקן.

ב. & ניר פלסטיקה, המתמחה בייצור מוצרי פלסטיק בהזרקה, פועלת תחת המעטפת של חברת בלכמן מנס בע"מ, חברה מובילה ובעלת ניסיון רב בתחום ייצור תבניות להזרקת מוצרי פלסטיקה. ביחד, שתי החברות מהוות One Stop Shop לכל צרכי הפלסטיקה.

במסגרת העבודה עימן ניתן לתכנן את התבנית, לשפר תבנית קיימת, לתקן אותה, להזריק את המוצר ועוד, הכל תחת אותה קורת גג. היות וב. & ניר פלסטיקה היא חברת בת של בלכמן מנס, קיימת מחלקת תיקונים In House, דבר המאפשר תיקון מהיר של תבניות ומניעה של השבתה ממושכת של הייצור, בעת תקלה.

צפו בסרטון: מפעל בלכמן מנס - של שירותי הפלסטיקה תחת קורת גג אחת

השילוב המנצח של בלכמן מנס וב. & ניר פלסטיקה, מאפשר לחברה להעניק ייעוץ מקיף ויסודי בתכנון המוצר ופס ההזרקה, ועל ידי כך לחסוך ללקוח הרבה מאוד כסף – העובדים שלנו בעלי ניסיון רב בתחום תכנון ובנייה של תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק וגם תכנון פס הייצור, ומלווים את הלקוח מתחילת התהליך ועד סופו.

הייצור בחברת ב. & ניר פלסטיקה הינו כחול לבן במלואו ומוצרי הפלסטיק מיוצרים תחת הביקורת הקפדנית של העובדים המנוסים שלנו. כמו כן, במסגרת המעורבות החברתית שלנו, אנו משלבים עובדים בעלי מוגבלויות בתפקידים מגוונים – ועוזרים להם להגשים את עצמם ולהישאר פעילים.

לאורך השנים הצליחה חברת ב. & ניר פלסטיקה, לצד חברת בלכמן מנס, להציע פתרונות מתקדמים וחדשניים כדי לענות על צרכי הפלסטיקה של הלקוחות.

בפסי הייצור שלנו אנו עושים שימוש בסוגים רבים של חומרי גלם ותרכובות פלסטיק שונות, הכל בהתאם לצרכיו של הלקוח. ב. & ניר פלסטיקה מצליחה להעניק פתרונות גם מבקרים בהם חברות אחרות אינן מצליחות.

בלכמן מנס - פוסטים (10)
פילטרים מסוג אירוסול - ייצור כחול לבן במפעל ב. & ניר פלסטיקה

בנוסף לכל זה, אנו מאפשרים גמישות באספקת מוצרי הפלסטיק, ובאופן המשלוח. בעת הצורך, כאשר דרושה אספקה מהירה מהרגיל, אנחנו נפתח פסי ייצור נוספים  ונאיץ את הפעילות, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים אליהם אנחנו רגילים. כך למשל עשינו ב"גל הראשון" של מגפת הקורונה כשלקוחה שלנו, 'שלאון מפעלים כימיים בע"מ', הייתה זקוקה לייצור מוגבר של פילטרים מסוג אירוסול – עבור מסכות הגנה לכוחות הביטחון והרפואה.

חשוב גם לציין כי לפי הוראת שעה לפחת מואץ, אשר אושרה על ידי שר האוצר ואגף התקציבים, לתקופה של 15 חודשים בין התאריכים 1/9/20 – 30/11/21, נקבע כי ניתן יהיה לקבל פחת מואץ בשיעור כפול עבור מכונות וציוד המשמשים לייצור בתחומי התעשייה בישראל, וזאת בתנאי שהפחת לא יעלה על מחירו המקורי של הציוד. לכן מדובר בזמן הטוב ביותר עבור יצרנים לרכוש תבניות לייצור מוצרי פלסטיק וגם כלים להלחמה אולטראסונית, ולהנות מן הפחת המואץ.

אם גם אתם מחפשים שותפים לדרך, שיהיו שם כדי לייעץ, להכווין ולסייע לאורך התהליך של ייצור מוצרי הפלסטיק ולכל היבט אחר בתהליך, צרו קשר עוד היום ואנו נסייע לכם.

> צרו קשר