וובינר של חברת ARBURG על ייצור מוצרי מתכת וקרמיקה בטכנולוגיית הזרקה

חברת ARBURG היא חברה גרמנית בעלת שם עולמי בתחום ייצור מכונות להזרקת מוצרים בתבנית. החברה אחראית לייצור המכונות המובילות והמתקדמות ביותר בעולם בענף. בנוסף, החברה בעלת ניסיון של עשרות שנים בשילוב תרכובות לייצור מוצרי מתכת, קרמיקה וחומרים מיוחדים נוספים בהזרקה על ידי שימוש באבקה.

כדי להרחיב את הידע של לקוחותיה ואנשים המתעניינים בתחום, תערוך חברת ARBURG וובינר אשר יוקדש כולו לטכנולוגיית Powder Injection Moulding או PIM בקיצור. חלק מהשאלות שיקבלו מענה הן: איך תהליך ייצור מוצרים בהזרקת אבקה עובד, מה הפוטנציאל לחדשנות באמצעות טכנולוגיה זו ושיפור יחס עלות-תועלת בייצור מוצרי קרמיקה ומתכת, ושאלות נוספות.

הוובינר יוגש על ידי המומחים של חברת ARBURG בטכנולוגיית PIM, ובמהלך הוובינר, יוצגו דוגמאות פרקטיות לשימושים אפשריים של הטכנולוגיה בתעשיות: הרכב, מוצרי צרכנות, אלקטרוניקה, טכנולוגיה רפואית, תעופה ועוד.

הוובינר יערך בתאריך ה-26 בנובמבר 2020, בין השעות 10:30 – 12:00 (שעון ישראל), לפרטים נוספים, הרשמה ולרשימת הדוברים בוובינר לחצו כאן. הוובינר ייערך באמצעות מפגש ZOOM.

בחברת ב. & ניר פלסטיקה משתמשים בציוד המשוכלל והמתקדם ביותר להזרקות פלסטיק וכל מכונות ההזרקה שלנו מגיעות היישר מהיצרנית הגרמנית האיכותית ARBURG – חברה עם מורשת של מעל לשבעים שנה בתעשייה. מעוניינים בפרטים נוספים? צרו עימנו קשר עוד היום.

בלכמן מנס - פוסטים
וובינר של חברת ARBURG ב-26 בנובמבר

> צרו קשר