ייצור תבניות להזרקת פלסטיק עבור תעשיית הרפואה- רק בבלכמן מנס

כשאנו חושבים על הערכים המזוהים ביותר עם ענף הרפואה ועם עבודתם של העוסקים בה, אנו חושבים על דיוק, קפדנות, אמינות והצלת חיים. אלו הם גם הערכים המנחים את ענף הייצור והתכנון של מוצרים עבור תעשיית הרפואה, וזו הסיבה שתעשיית זו עוברת יותר ויותר לייצור בתבניות להזרקת פלסטיק. שתלים, מזרקים, כלי אבחון ואפילו אביזרים מושתלים ניתן לייצר בעזרת תבניות והזרקת פלסטיק.


היתרונות של שימוש בתבניות להזרקת פלסטיק הם רבים. תחילה, פלסטיק הוא חומר נגיש ועלותו נמוכה. כמו כן, זהו חומר גמיש שניתן לייצר ממנו חלקים קטנים ומורכבים בצורה המושלמת. אבל, חשוב לנו לציין כי הפוטנציאל הגלום בפלסטיק יכול להגיע לכדי ביטוי רק כשמפקידים אותו בידיים שמכירות את החומר המופלא הזה, ספציפית כשמדובר בטכנולוגיה של הזרקת פלסטיק הדורשת הזרקה מדויקת ותכנון מושלם של תבנית.


חברת בלכמן מנס היא אחת החברות המובילות בארץ לייצור ותכנון תבניות להזרקת פלסטיק, ועל זאת יכולים להעיד הלקוחות הרבים שלנו מתחום הרפואה. אנו עושים שימוש בחומרים האיכותיים יותר, וגם תהליך ההזרקה עצמו נעשה תחת ידינו- ע"י חברת הבת שלנו, ‘ב. & ניר פלסטיקה’., דבר שהופך את תהליך התכנון והייצור למדויק שכן הוא נעשה תחת קורת גג אחת. כמו כן, רק בבלכמן מנס ניתנת אחריות לכל החיים. ככל הידוע לנו, אנו המפעל היחיד בישראל להזרקה וייצור תבניות פלסטיק המעניק ללקוחותיו אחריות כזו. בצורה זו, לעולם לא תצטרכו לשלם על עלויות תיקון או ייצור תבנית חדשה!

צפו בסרטון בו אנו מסבירים כיצד מייצרים פילטרים למסכות ההגנה עבור כוחות הבריאות והביטחון:

> צרו קשר