מניסיוני האישי, כל לקוח הוא יחיד ומיוחד. לכל אחד דרישות ייחודיות ושיקולים שונים שמנחים אותו. יש לקוחות שחשובה להם איכות חסרת פשרות. עבור אחרים, המחיר הנמוך הוא שקובע. יש כאלה שמועד אספקה קרוב, מהווה שיקול קריטי עבורם. אחרים, מפאת סודיות, מעוניינים שהעבודה תתבצע במפעל עם חשיפה מינימאלית לעיניים זרות.

אני דוגל בשקיפות מלאה ללקוח, ובמשך השנים למדתי שהוא נבון דיו כדי להבין את מגוון השיקולים שאנו פורסים בפניו בתהליך לקיחת ההחלטות. אנחנו, ב-בלכמן מנס, בוחרים יחד איתו איך תיוצר התבנית ואיך יוזרקו המוצרים עבורו:

  • האם לייצר את התבנית במלואה במפעלנו בבני ברק, בעשר אצבעותינו ועם הרכיבים הטובים ביותר שניתן לרכוש בעולם המערבי, מאחר שהמוצר הוא סופר מדוייק
  • האם להעביר את כל תהליך ייצור התבנית לסין, תוך התפשרות מסויימת על הסטנדרט והאיכות, אבל עם עמידה בלוח זמנים מהיר יחסית ומחיר נמוך יותר ממחיר "ישראלי" מקביל ? 
  • האם לבצע רק את הזרקות הניסיון בסין, תחת פיקוח אישי קפדני שלי או של ניר, ומיד אחר כך להעביר את התבנית להזרקות בישראל? 
  • היכן כדאי להזריק את הייצור השוטף: אצלנו ב-ב. & ניר פלסטיקה בבני-ברק – עם גמישות ללא גבול כמעט, של גודל מנות ההזרקה, חומרי גלם שונים, תנאי עבודה שונים ומפוקחים, או בסין – עם מגבלות של הזמנת מינימום, שינוע בינ"ל, מכס, פיקוח חסר ועוד?

חשוב לי שהלקוח ידע שלא משנה איזו החלטה התקבלה לגבי מיקום יצור התבנית, או חלקים ממנה – בין אם זה בישראל, בסין, או במדינה אחרת, הוא תמיד יהנה מכל העולמות. העובדה שההזמנה בוצעה אצל בלכמן מנס, מבטיחה לו שהצוות המקצועי והמנוסה של המפעל ילווה את התכנון והייצור לאורך כל הדרך, (כולל פיקוח צמוד על הייצור בחו"ל, במקרה הצורך), כדי  לוודא שהלקוח יזכה לתבנית ולמוצרים האיכותיים והאמינים ביותר שניתן לקבל.

השילוב המנצח של הידע והניסיון שנצברו במפעלנו במשך עשרות שנים, עם ההתמצאות וההכרות העמוקה שלנו של מבחר אפשרויות הייצור בארץ ובחו"ל – מבטיח לכל חבר שבוחר להצטרף למשפחת לקוחות בלכמן מנס ו-ב. & ניר פלסטיקה, ייתרון ייחודי, שבעיני – אין לו מתחרים.

בלכמן מנס

> צרו קשר