מהו סוג הפלסטיק המתאים ביותר למוצר שלך?

סוגים רבים של פלסטיק יכולים לשמש אותנו בשיטת הזרקת פלסטיק לתבניות. הנפוצים ביותר הם פוליפרופילן, פוליאתילן, ואקרילוניטריל בוטאדיאן סטירן (ABS). חומרים אלה עמידים מאוד ולא יקרים יחסית, מה שהופך אותם מתאימים למספר יישומים שונים בתעשיה.

חומרים המשמשים להזרקה לתבניות

בבחירת החומר הפלסטי המתאים ביותר עבור הפרויקט שלך, חשוב לזכור כי לסוגי פלסטיק שונים יש חוזקות שונות והבנת המאפיינים הייחודיים הללו תעזור לך לקבל החלטות מושכלות יותר – ובסופו של דבר, מוצר טוב יותר.
סיכמנו לכם בטבלה את סוגי הפלסטיק, התכונות הייחודיות להם, והיישומים הנפוצים שלהם בתעשייה:


החומרים המפורטים לעיל נקראים בשם תרמופלסטיים. כאשר חומרים תרמופלסטיים נחשפים לחום גבוה הם נמסים והופכים לנוזלים, וזו התכונה המאפשרת להזריק אותם לתבנית וליצור מוצרים (המילה "פלסטי" פירושה "נוח לעיצוב" בשפה היוונית). בעוד שכל סוגי החומרים המפורטים נמצאים בשימוש קבוע, חלקם בהחלט פופולריים מהאחרים.

מציאת סוג הפלסטיק המתאים לך

בבלכמן מנס אנו מחויבים לעזור לך ליצור את המוצר המושלם. הבסיס של כל פרויקט הזרקת פלסטיק מוצלח הוא תמיד הפלסטיק עצמו, ובבלכמן מנס יש לנו ניסיון של עשרות שנים בבחירת החומרים המתאימים לייצור מוצרים.
במידה ויש לך שאלות לגבי סוגים שונים של פלסטיק וההתאמה שלהם למוצר כלשהו, אתה מוזמן ליצור קשר עם בלכמן מנס ולקבוע אתנו שיחת ייעוץ.

> צרו קשר