סודהסטרים ובלכמן מנס: שיתוף פעולה המבוסס על ערכים משותפים

בלכמן מנס פיתוח וייצור מתקדם של תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק מלווה את התהליך מתחילת הדרך וסייעה להפיכתו מרעיון למוצר מהפכני ומצליח ברמה הבינלאומית.

סודהסטרים היא אחת החברות הישראליות המצליחות בעולם והיא ללא ספק חברת המים המוגזים המוכרת ביותר. סודהסטרים מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מסודה ומשקאות מוגזים בכל רגע וללא מאמץ. המכשיר של סודהסטרים הצליח כל כך מפני שהוא הטוב יותר עבור הצרכן מבחינה בריאותית וכלכלית וכן יש לו יתרון בכל הקשור לאיכות הסביבה. 

לפני מספר שנים חברת הענק פפסיקו רכשה את סודהסטרים ב – 3.2 מיליארד דולר, באחת הרכישות הגדולות ביותר שבוצעו איי פעם בישראל. יחד עם זו, מי שעוקב אחר ההשתלשלות העסקית של סודהסטרים יודע כי למרות הגאוניות והפונקציונליות של הפטנט שלה, היא לא תמיד הייתה ב"טופ". 

מאז ההתחלה הקשה שלה ועד ההצלחה המטאורית, בלכמן מנס מספקת את תבניות הזרקת הפלסטיק למוצרי החברה השונים ואנו גאים לעשות זאת. בלכמן מנס חולקת ערכים משותפים עם סודהסטרים כגון מקצועיות, עמידה במטרות וייצור כחול לבן וזו הסיבה להצלחתו של שיתוף הפעולה בין השתיים. 

סודהסטרים – ההתחלה 

לפני כ-11 שנים השווי של סודהסטרים היה כ- 6 מיליון דולר והיא הייתה על סף פשיטת רגל. עבדו בה כ- 700 עובדים במפעל קטן במישור אדומים והם ייצרו כ- 30,000 מכשירים בחודש שנמכרו במספר מדינות בודדות. היום, שווי החברה הוא 3.2 מיליארד דולר, והיא מעסיקה כ – 3,500 עובדים שמייצרים כ-500 אלף מכשירים בחודש שנמכרים ב-46 מדינות ברחבי העולם.

הרוב מייחסים את המהפך המדהים של סודהסטרים למנכ"ל החברה דניאל בירנבאום. בירנבאום מיתג מחדש את סודהסטרים והפך אותה לחברה יוקרתית ורלוונטית. הוא הבין כי בשנים האחרונות יותר ויותר צרכנים הפכו למודעים יותר לחשיבות השמירה על איכות הסביבה, לכן החליט להדגיש בקמפיינים השונים את היתרונות הירוקים של המכשיר. בנוסף, סודהסטרים שינתה את עיצוב המכשיר והפכה אותו לאלגנטי, כזה שמאפשר לצרכן להציג אותו בגאווה במטבח. 

התוצאות לא איחרו להגיע. פפסיקו רכשה את סודהסטרים בעסקת ענק של 3.2 מיליון דולר ב-2018 והפכה לשם מוכר בכל העולם. 

הכי ישראלי 

סודהסטרים הפכה להיות שם נרדף להצלחה ישראלית. יחד עם זו. החברה מעולם לא התנצלה על העובדה הזו – כל מוצרי סודהסטרים מיוצרים בישראל ועל כל אחד ממוצריה מתנוסס דגל ישראל. 

עד אוקטובר 2014 המפעל של החברה היה ממוקם במישור אדומים, מעבר לקו הירוק. לאחר שארגוני BDS קראו לחרם על החברה, היא העבירה אותו לנגב. המעבר היה בעיקר קשור לתוכנית התרחבות אך החברה מינפה את הסיפור והחליטה להעסיק את 80 העובדים והמנהלים הפלסטינים שלה – במפעל בישראל.

גם בלכמן מנס מאמינה בייצור כחול לבן והיא מעודדת את לקוחותיה להמשיך ולייצר את מוצריה בתחומי המדינה. לייצור כחול לבן יש מספר גדול של יתרונות, כגון תרומה לכלכלה חזקה, הורדת אחוזי האבטלה ושמירה על רמה טובה של תוצרים. 

הכי מדויק

בסודהסטרים, כמו במפעלי בלכמן מנס, הבינו שאלוהים אכן נמצא בפרטים הקטנים ושהעיצוב התעשייתי וההנדסי של המכשיר צריך להיות מדויק עד לבורג הזעיר ביותר, עם תשומת לב פרטנית לכל אחד מחלקיו, תוך דגש על חוויית שימוש מהירה ופשוטה –מבלי הפעלת כוח, ללא כפתורים מרובים ובצורה פשוטה ויפה. 

על מנת להגיע לרמות הגבוהות ביותר של דיוק, יש לייצר את המוצר במפעל ותיק אשר מקפיד על כל הפרטים הקטנים. לקוחות בלכמן מנס בע”מ נהנים מהניסיון הרב, הידע המקצועי העשיר ומהיכולות המקצועיות המפותחות של החברה הוותיקה, ויכולים להיות בטוחים שהם יקבלו את התוצר הטוב ביותר, כדי שהמוצר שהם מפתחים יהיה לא פחות ממעולה. ומה שטוב לאחת החברות הישראליות המצליחות בעולם – יתאים גם לכם! 

צפו בפרסומת הידועה של סודהסטרים – בכיכובו של הראפר הנודע סנופ דוג

> צרו קשר