הזרקת פלסטיק לתבניות: טרנדים ומגמות ב-2023

שנת 2023 כבר כאן ומביאה עימה בשורות חדשות. כמו בכל תחום תעשייתי-טכנולוגי, גם בתחום הזרקת פלסטיק לתבניות צפויות מגמות חדשות וטרנדים מעניינים. ריכזנו עבורכם מספר נושאים ויהיה מרתק לבדוק בתחילת 2024 אם אכן התחום הושפע ממגמות אלו.

1. שימוש מוגבר באוטומציה וברובוטיקה – מפעלים מנסים לשפר את היעילות ולהפחית את עלויות העבודה. שימוש ברובוטים קיים כבר היום למגוון משימות פשוטות יחסית, מה שמאפשר לעובדים להתמקד בתהליכים מורכבים יותר הדורשים מיומנות אנושית.

2. המשך צמצום פסולת הפלסטיק – רבות דובר ב-2022 על המאמצים לצמצום פסולת הפלסטיק. גם אנחנו סיפרנו לכם על תרומתנו לנושא. ב-2023 המודעות להשפעה הסביבתית צפויה לקבל במה גדולה אף יותר. בחירת החומרים בהם משתמשים תיעשה בקפידה ומספר יצרנים סיפרו על שימוש לא שגרתי בעמילן תירס ובקני סוכר.

20230111_120741

3. תעשייה 4.0 והאינטרנט של דברים – מושגים שהופכים נפוצים יותר ויותר בהזרקת פלסטיק. על ידי שימוש מושכל ומודרני במכשירים חכמים וניתוח של בינה מלאכותית, מפעלים ויצרנים יכולים לאסוף נתונים כדי לייעל תהליכים ולשפר את יעילות המוצר.

4. שימוש בחומרים מתקדמים – נעשה שימוש הולך וגובר בסיבי פחמן ובפולימרים במילוי מתכת. לחומרים אלו חוזק וקשיחות גבוהים יותר מאשר פלסטיק מסורתי, מה שהופך אותם לאידיאליים לשימוש בתעשיות הרכב והחלל.

חברת בלכמן מנס עוקבת מקרוב אחרי כל החידושים וההתפתחויות בפיתוח חומרים חדשים וטכנולוגיות ייצור מתקדמות, וזאת בין השאר על ידי השתתפות בתערוכות בארץ ובעולם ובכנסים מקצועיים שונים. החברה, בדרך קבע, הינה מהיצרניות הראשונות בישראל שמאמצת שימוש בחומרים חדשים, במכונות ובטכנולוגיות חדשניות, שנותנים מענה טוב יותר לבעיית פסולת הפלסטיק ולחסכון בחומרי גלם.

ניתן לומר כי טרנדים ומגמות אלו בהזרקת פלסטיק מונעות מהצורך לשפר את היעילות, להפחית עלויות וליצור מוצרים מזהמים פחות. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה לדהור קדימה, סביר להניח שנראה פתרונות חדשניים עוד יותר בתעשייה בשנים הקרובות.

> צרו קשר