מייסד החברה - מנס בלכמן ז"ל (1946-2023)

מנס בלכמן ז"ל, מבין חלוצי התעשייה במדינת ישראל, ייסד את החברה בשנת 1962. לאחר שהשתחרר מצה"ל ועוד הרבה לפני העידן הממוחשב, למנס ז"ל היה חזון והוא זיהה את הפוטנציאל הגלום בתעשיית ייצור התבניות והזרקת הפלסטיק בישראל הצעירה והמתפתחת.

בזכות תשוקה בלתי מעורערת לחדשנות ובאמצעות מסירותו ומומחיותו, הוא סלל את הדרך להתקדמות בטכנולוגיית תבניות להזרקת פלסטיק, החל משרטוטים על נייר ועד לטכנולוגיות המתקדמות של ימינו אנו.

"תבניות זאת לא הנדסה, זאת אומנות"

המוטו של מנס בלכמן ז"ל

תחת שרביטו, החברה התפתחה וצמחה, גיבשה סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת הזדמנויות תעסוקה לעובדי תעשייה בישראל. מנס ז"ל האמין בטיפוח כישרונות ובהעצמת אנשים לממש את הפוטנציאל שלהם. מנס גם דגל בשילוב אנשים עם מוגבלויות ולאורך השנים העסיקם כעובדים מן המניין. מורשתו מתקיימת דרך אינספור האנשים שממשיכים להניע חדשנות בתעשייה ולקיים את הערכים שהנחיל.

לאורך השנים הוא התווה את הדרך לבנו ולבתו, ניר ועדי, שחברו אליו וממשיכים כיום את דרכו. מנס ז"ל נפטר בשנת 2023 והותיר אחריו מורשת מפוארת של עשייה ויצירה במדינת ישראל.

מנס בלכמן ז"ל

החזון שלנו

אנו מתגאים בפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים הייחודיים שלנו ובאחריות לכל החיים. אנו מבינים שבעולם המהיר של 2023, הלקוחות זקוקים ל-One Stop Shop לכל הצרכים שלהם. לכן, אנו מציעים הכל תחת קורת גג אחת, מתכנון ופיתוח ועד לייצור תבניות להזרקת פלסטיק וייצור מוצרים. עם 60 שנות ניסיון בתחום הפלסטיק, בנינו קהל לקוחות נאמן מהשוק הפרטי ומהתעשיות המתקדמות והמצליחות בישראל. אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר האפשרי, ולכן מספקים זמן תגובה מהיר לצרכי הלקוח המשתנים.

הצוות המנוסה שלנו בעל ידע ומיומנויות בשימוש במגוון חומרי גלם ואנו מומחים באיתור ותיקון תקלות במהירות וביעילות. אנו מציעים גם הדרכות לתעשיית התבניות והפלסטיק, כדי לעזור להבין את התהליך ולקבל החלטות מושכלות. אנו משתמשים אך ורק במכונות ובציוד המתקדמים בעולם, על מנת להבטיח שאנו מספקים ללקוחותינו את המוצרים האיכותיים ביותר. בנוסף, אנו מקיימים שיתוף פעולה ישראלי-גרמני יחיד במינו לייצור קרניים לריתוך אולטראסוני.

בתור חברה משפחתית, בבלכמן מנס מאמינים במתן יחס אישי, חם ואדיב ללקוחותינו, ממש כמו במשפחה. אנו מבינים שבניית קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות שלנו היא המפתח להצלחה שלנו ואנו שואפים למלא אחר הציפיות שלהם בכל פעם מחדש. אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיה ובציוד המתקדמים ביותר שיש. יש לנו ניסיון וידע עשיר בתחום הפלסטיק, ואנו בונים קשרים ארוכי טווח עם לקוחותינו. אנו מספקים ללקוחותינו את המוצרים והשירותים האיכותיים ביותר ונמצאים כל העת עם האצבע על הדופק כדי להתייעל ולהשתפר עוד ועוד.

> צרו קשר