יריד הפלסטיק K2022: חידושים ורשמים

יריד מסחר הפלסטיק והגומי K2022, שנערך במהלך החודש שעבר בדיסלדורף, גרמניה, הציג לא מעט חידושים וטרנדים הקשורים לתעשיית הפלסטיק העולמית. בתערוכה ביקרו כ-180,000 איש, כולל ראשי תעשיית הפלסטיקה הישראלית, שם היו יכולים להתרשם מההתפתחות וההתקדמות בתחום. היריד הבא ייערך בעוד כשלוש שנים, באוקטובר 2025, אבל עד שזה יקרה, מוזמנים לצפות בסרטון ולקרוא על מספר דברים מעניינים שהוצגו בתערוכה.

בהמשך לעיסוק העולמי הנרחב בצמצום פסולת הפלסטיק, שמקבל ביטוי גם במפעלי בלכמן מנס, היריד עסק בהגנת אקלים וסביבה, בכלכלה מעגלית, המכוונת למניעת בזבוז של חומרי גלם, וגם בדיגיטליזציה של עולם הפלסטיק. בתערוכה הוצגו מכונות וציוד לעיבוד ומחזור של פלסטיק, תוך שימת דגש על יעילות אנרגטית בתהליך הייצור. כמחצית מהיצרנים הדגישו כי הם מנסים לקדם הפחתה של פליטת פחמן.

האירוע המרכזי נקרא "פלסטיק מעצב את העתיד" ובו המחישו את האתגרים הכלכליים, החברתיים והאקולוגיים ואת הפתרונות המוצעים. כמו כן, התקיים דיון על תקן OPC UA, המאפשר לתאם את פרמטרי העיבוד של המכונות והציוד בצורה מדויקת יותר ובאופן ממוקד יותר. לצד הצגת סטארט-אפים בתחום הפלסטיק, התבצעה סקירה מרוכזת של פעילויות וממצאים מדעיים בהשתתפות אוניברסיטאות, מכונים וגופי מימון.

> צרו קשר