מחלקת תיקון ושדרוג תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק במפעל בלכמן מנס

חברת 'בלכמן מנס' הינה מהחברות המובילות בישראל לייצור תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק. לצד שירותי ייצור התבניות מציעה החברה גם שירות של תיקון תבניות.

תבנית לייצור מוצרי פלסטיקה בהזרקה, ככל מכונה אחרת, עלולה להתקלקל. במהלך חייה של התבנית חלק מסוים עלול להישבר, חלקים יכולים להשתחרר, לצאת מהמקום ולפגוע בפס הייצור. פה אנחנו נכנסים לתמונה, אצלנו במחלקת התיקונים והשידרוגים במפעל בלכמן מנס ניתן לקבל גם שירותי תיקון ו/או שדרוג תבניות בליווי אישי ומקצועי של המומחים שלנו.

חלק מיצרני התבניות או מפעלי ההזרקה בארץ אינם עוסקים בתיקון או שינוי של תבניות קיימות, אך במפעל בלכמן מנס ניתן לקבל מכלול של שירותי מעטפת בנוסף לייצור התבנית.

חברת בלכמן מנס בע”מ עובדת עם יצרני חלקים וקבלני משנה בארץ ובחו”ל, באמצעותם ניתן להציע ללקוח מחירים הוגנים לחלקי חילוף ושירות תיקונים ואף לייצר חלקים לפי הזמנה אישית של הלקוח.

אנחנו נדאג לתקן כל תקלה בתבנית, לא משנה איפה היא יוצרה או כמה היא מורכבת. צוות המומחים שלנו במפעל בעל ניסיון רב בהרכבה, תיקון ותפעול תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק. הם יזהו את התקלה באופן מיידי, יסבירו כיצד ניתן לתקן את התבנית, ויתנו הערכת מחיר הוגנת.

לאורך השנים מאות לקוחות הגיעו אלינו לתיקון תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק במפעל, כולם יצאו מרוצים מהליווי האישי שהם קיבלו לאורך התהליך וחלק גדול מהם הפכו ללקוחות חוזרים אשר תיכננו את התבנית הבאה שלהם אצלנו.

Manes
תיקון ושרוד תבניות להזרקת פלסטיק - במפעל בלכמן מנס

בנוסף לשירות התיקון, אנו גם מציעים שיפורים לתבניות קיימות על מנת לשפר ולייעל את ביצועי התבנית על גבי מכונת ההזרקה. במקרים רבים ניתן להוזיל את עלות הייצור של מוצרי הפלסטיק באמצעות שיפורים יחסית לא יקרים ועל ידי כך לחסוך כסף רב בטווח הארוך.

צפו בסרטון 'בלכמן מנס - One Stop Shop לכל צורכי הפלסטיקה':

אם אתם זקוקים לשירותי תיקון תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק צרו קשר עוד היום עם הנציגים של בלכמן מנס, ואנחנו נייעץ לכם ונלווה אתכם לאורך כל התהליך.

> צרו קשר