שיטות הייצור של בלכמן מנס: חיסכון של יותר מ-50% ללקוח

בחודש שעבר סיפרנו לכם כיצד מפעלי בלכמן מנס תורמים לצמצום פסולת הפלסטיק. הפעם ברצוננו להסביר כיצד אנחנו גורמים לחיסכון בחומרי הגלם עבור הלקוח, בלמעלה מ-50 אחוזים. חיסכון זה מתבטא כבר בתחילת העבודה, אך לאורך זמן יכול להגיע לסכומי כסף עצומים שנחסכים. משפט מוכר גורס כי "זול עולה ביוקר", ובמקרה הזה הוא נכון מאוד.

חברות יצרניות רבות לא מבצעות את החשבון בצורה נכונה. החשיבה המובילה היא לחסוך במחיר התבנית ואין חשיבה לטווח ארוך. במקרים רבים קיימת התפשרות על מוצר לא חסכוני וייצור של תבנית פשוטה עם תעלות זרימת חומר גלם בזבזניות. לעיתים מגיעים אלינו לקוחות שמציגים לנו תבניות שגורמות לבזבוז אדיר של חומר גלם לטווח הארוך. ההפסד במקרה הזה כפול – גם איכות מוצר נמוכה יותר וגם הנושא הכספי.

במקרים האלו, וגם למי שמגיע אלינו ללא היסטוריה של ייצור, אנו מציעים להשקיע בתבנית איכותית, המיוצרת בעזרת השיטות שלנו, המסתמכות על ניסיון של יותר מ-60 שנים. תבנית כזו עולה לפעמים יותר מתבניות אחרות שנמצאות בשוק, אך לאורך זמן מביאה לחיסכון עצום בחומרי הגלם בעת הזרקת הפלסטיק. חיסכון זה יכול להתבטא בלמעלה מ-50 אחוזים ובייצור המוני יכול לכסות את ההפרש בעלות התבנית תוך חודשים ספורים, בעוד שלטווח הארוך החיסכון מתבטא בסכומי עתק.

כפי שהסברנו, ייצור התבנית עצמו לא זול, אבל לאורך זמן ההשקעה מחזירה את עצמה. בעזרת התבנית, שהיא מכונה לכל דבר, ניתן לייצר חלקי פלסטיק או מוצרי פלסטיק איכותיים. בשל כך, שיטת הזרקת פלסטיק לתבניות היא שיטת הייצור האידאלית והמשתלמת ביותר. לרשותנו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וייחודיים ומכונות מהמתקדמות בעולם – כל אלה מסייעים לנו להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, וגם החסכוני ביותר.

> צרו קשר