תבנית עם אחריות לכל החיים

לאורך השנים, פגשנו מנס ואני, לקוחות רבים שהסתבכו בפרוייקט חייהם – לא בגלל שההנדסה שלהם לא הייתה טובה ולא בגלל שלא ידעו לשווק את מרכולתם – הם פשוט נכשלו כבר בשלב הראשוני של בחירת השותף המתאים ביותר לדרך הארוכה.

שותף מקצועי שילווה ויסייע לפרוייקט החל משלב הרעיון, דרך התכנון ההנדסי, תוך התחשבות ביכולות הטכנולוגיות השונות שעומדות לרשותם, וכלה בשלב המכריע כל כך של תכנון ובניית התבנית הטובה ביותר שהתקציב שלהם יכול לרכוש. שותף אמין שיוביל אותם עד ליעד הסופי של ביצוע ההזרקות השוטפות תחת עין מקצועית ואכפתית.

לצערי, ראיתי כבר לא מעט פעמים את התסכול, הכעס וההפסד הכספי שנופלים על בעל חברה, או מנהל פרויקט, שחשב שמצא את עסקת חייו במפעל לייצור תבניות כזה או אחר, במחיר "מצוין", ופתאום בישורת האחרונה לפני הפריצה הגדולה עם המוצר שלו – "הפטנט שכל העולם מחכה לו", הוא מגלה לאכזבתו הרבה, שהתבניות שהזמין באלפי דולרים:

  • לא מצליחות בכלל לעמוד בתפוקות שהוא רוצה
  • לא מצליחות לעמוד לאורך זמן באיכויות שהוא צריך
  • המוצרים נסדקים בזמן ההרכבה בקו הייצור
  • המוצרים מתפוצצים/מתפרקים על מדפי הרשתות, לאחר שכבר שיווקו אותם
  • מוצרים שהוגדר שיוזרקו מחומר מתוצרת מערבית, מוזרקים מחומר "דומה" מתוצרת סינית ירודה

בדיחה סינית עתיקה אומרת: 
"הפראיירים בישראל לא מתים – הם רק מתחלפים וצריך להמתין בסבלנות שיטוסו לייצר אצלנו".smiley
כדי שאתה לא תהיה חלילה הפראייר הבא, עליך להפעיל שיקול דעת אחראי ולזכור שבעולם העסקים אין שום דבר בחינם. אם זה זול מידי, או מהיר מידי – זה כנראה "מסריח".

בעיני, תבנית להזרקת פלסטיק היא מכונה, ממש כמו שמכונית היא סוג של מכונה – שתיהן נדרשות לתפקד בתנאי לחץ תובעניים ואסור להן להיכשל. האם היית ממליץ למישהו להזמין מכונית זולה ולא מוכרת מיצרן עלום שם, אי שם במזרח ולעלות איתה על כביש סואן – כשאין לו באמת את הכלים הנדרשים לבחון את רמת הרכב שיקבל כשאין לו גב מקצועי בארץ של יבואן מורשה ומוסמך? מי יציל אותו כשמשהו יתחיל, תוך זמן קצר, לחרוק ברכב החדש?

אנחנו מעמידים לרשותך את הידע והניסיון שנצבר במשך שנים בחברות בלכמן מנס וב. ניר פלסטיקה ומזמינים אותך לבחור בנו כשותפים שילוו אותך בדרך הבטוחה עד לסיום הפרוייקט. מנס, ניר ועדי ילוו אותך, באופן אישי, החל משלב הרעיון הראשוני ועד לשלב האחרון – ייצור סדרתי של המוצר שלך באיכות הגבוהה ביותר. אנו מציעים לך סיוע בתכנון וייצור התבנית הטובה והמשתלמת ביותר עבורך כאן בארץ, בסין, או בשילוב מתוחכם של השניים.

אם נחזור לרגע לדימוי הרכב, אני רואה אותנו בתור היצרן, או מוסך-היבואן שלך. אנחנו "האבא והאמא" של התבניות שלך כאן בארץ, ונבטיח לך ביטחון ושקט נפשי גם שנים רבות לאחר שהתבנית תעבוד עבורך. כחלק ממדיניות בלכמן מנס, אנו מעניקים לכל חבר במשפחת לקוחותינו שרות ואחריות לכל תקופת עבודתה של התבנית – דבר שאין לו אח ורע בתחום. כשתסיים את הפרוייקט אצלנו, תוכל להיות שקט ובטוח – יש לך אחריות אישית שלי לתפקוד התקין של התבנית, לכל החיים.

> צרו קשר