תיקון תבניות פלסטיק: המוצר התקלקל? לא חייבים לייצר מאפס

בדיוק כמו כל מכונה, גם תבניות להזרקת פלסטיק, טובות ככל שיהיו, עלולות לסבול מבלאי לאורך זמן; חלקים עלולים להישבר, להשתחרר או לזוז ממקומם וכך לשבש את תהליך הייצור. אנחנו מעניקים אחריות לכל החיים לתבניות שמיוצרות אצלנו, אך עם השנים היו לקוחות שהגיעו אלינו עם תבנית שיוצרה במקום אחר על מנת שנתקנה.

מלבד שירותי ייצור, אנו מספקים גם שירותי תיקון ושדרוג תבניות. בניגוד ליצרני תבניות אחרים, שאינם מציעים שירותי תיקונים, אנו מספקים פתרון מקיף לשמירה על תקינות קווי הייצור שלכם. בלכמן מנס משתפת פעולה עם יצרני חלקים וקבלני משנה בארץ ובחו"ל. הדבר מאפשר לנו להציע ללקוחותינו מחירים אטרקטיביים עבור חלקי חילוף ושירותי תיקונים ואף נוכל לייצר חלקים מותאמים אישית בהתאם לדרישות שלכם.

הצוות המנוסה שלנו במפעל מיומן בהרכבה, תיקון והפעלה של תבניות הזרקת פלסטיק. הם יאבחנו במהירות את הבעיה, יציעו פתרונות תיקון ויספקו לכם הצעת מחיר. במהלך השנים סייענו ללקוחות רבים בתיקון תבניות הזרקת הפלסטיק שלהם. רבים מהם הפכו ללקוחות חוזרים והפקידו בידינו את הפרויקטים העתידיים שלהם.

בנוסף לשירותי התיקונים שלנו, אנו מציעים שיפור תבניות. במקרים רבים שיפורים יכולים להוביל לחיסכון משמעותי לטווח ארוך בייצור מוצרי פלסטיק. בעבודה מולנו בבלכמן מנס ובב.&ניר פלסטיקה תהיו עדים לא רק למומחיות שלנו בתיקון תבניות, אלא גם לאחריות שאנו מספקים לתבניות שאנו מייצרים. אם אתם זקוקים לשירותי תיקון תבניות למוצרי הזרקת פלסטיק, צרו קשר ואנו נספק הכוונה ותמיכה מקצועית לאורך כל התהליך.

> צרו קשר