אילו מוצרים ניתן לייצר בשיטת הזרקת פלסטיק לתבניות?

הזרקת פלסטיק לתבניות היא שיטה שיטת יצור מגוונת מאוד ויעילה, שיכולה לספק מספר עצום של חלקים למגוון רחב של יישומים. בשיטה זו אנו למעשה מעצבים את חלל התבנית לצורת הראי של המוצר (או חלקי המוצר) שאנו רוצים לייצר, ומזריקים פלסטיק או פולימרים נוזליים מותך אל התבנית הזו. אנו משתמשים בטמפרטורה ולחץ גבוהים במיוחד על מנת למלא את חלל התבנית ולאחר מכן התבנית מתקררת ומספקת לנו את המוצר המוגמר. שיטה זו משמשת אותנו בתעשיות רבות, ורבים מבין מוצרי הפלסטיק בהם אנו משתמשים מיוצרים בשיטת הזרקת פלסטיק לתבניות. במאמר זה הבאנו לכם כמה דוגמאות למוצרים ותעשיות העושות שימוש בשיטה הזו.

צעצועים

פלסטיק הוא חומר מושלם לייצור צעצועים משום שהוא קל, עמיד ולא מחליד. כמו כן, פלסטיק יכול להגיע בצבעים מגוונים ולהרכיב צורות שונות ויצירתיות. הידעתם כי המותג האהוב "לגו", לדוגמא, משתמש בשיטת הזרקת פלסטיק לתבניות? זוהי ההוכחה לדיוק הרב של השיטה הזו- אנו בטוחים שמעולם לא קיבלתם פיסת לגו שאינה מתחברת באופן מושלם לאחרת

ענף הרפואה

תעשיית הבריאות מסתמכת במידה רבה על מוצרי פלסטיק רב תכליתיים הניתנים לייצור בכמויות גדולות, מכיוון שרבים ממוצרים אלה הם לשימוש חד פעמי, וכך נשמרת הסטריליות שלהם. החל ממזרקים עשויי פלסטיק וכלים המשמשים בהליכים רפואיים ועד לבדיקות לזיהוי נגיף הקורונה, שיטת הזרקת פלסטיק לתבניות עוזרת לאנשי הרפואה לבצע את עבודתם. שיטת הזרקת פלסטיק לתבניות מתאימה במיוחד לענף הרפואה שכן היא מדויקת, אחידה ולא משאירה מקום לטעויות.
לחברת בלכמן מנס לקוחות רבים המגיעים מענף הרפואה. אנו עושים שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, וגם הליך ההזרקה עצמו נעשה על ידי מקצוענים שלמדו את רזי המקצוע בארץ ובחו"ל. אנו מייצרים את התבנית ומזריקים את הפלסטיק תחת קורת גג אחת, דבר שמייעל את התהליך והופך אותו להרמוני ומדויק יותר. כשעיצוב התבנית הוא מדויק וההזרקה נעשית על ידי מומחה- יש פחות טעויות ואתם מרוויחים יותר!

צפו בסרטון אנימציה המדגים כיצד מתבצע תהליך ההזרקה:

יצרנים מענף הרפואה, האלקטרוניקה, ההייטק או הצעצועים? אם גם אתם זקוקים לייעוץ מחברת פלסטיקה מקצועית לגבי ייצור אחד מהמוצרים, אל תהססו לפנות לבלכמן מנס- מהשחקניות הוותיקות בענף הפלסטיקה הישראלי. 

> צרו קשר