האם שיטת הזרקת פלסטיק לתבניות מתאימה לשימוש צבאי?

התעשייה הצבאית, כמו תעשיית המוצרים הרפואיים, דורשת כי פס הייצור שלה יקפיד לספק תוצרת שהיא מדויקת, מהימנה, מוקפדת ואחידה. הסיבה לכך ברורה: ציוד צבאי תקול יכול לעלות בחיי אדם, והעיצוב שלו מיועד להיות בטוח ונוח ועל כן צריך לעקוב אחרי המפרט שלו בדקדקנות.
זו הסיבה ששיטת הזרקת הפלסטיק לתבניות היא אידיאלית ליצירת מוצרים צבאיים במהירות ובמחיר נוח. במאמר זה נפרט כמה מהיתרונות של הזרקת פלסטיק לשימוש צבאי.

ייצור המוני ומהיר

מרגע שעיצבנו את התבנית ובדקנו שהיא עובדת באופן מושלם, תהליך הייצור עצמו הוא הליך מהיר. ניתן לייצר תוצר אחד במספר שניות בודדות! בזמנים של מלחמה או מחסור, צריך להשתמש בשיטת ייצור מהירה שמבטיחה תוצאות איכותיות.

מגוון של חומרים לשימושים שונים

בשוק קיים מגוון סוגי פולימרים אותם ניתן להזריק לתבנית הפלסטיק, תלוי במה רוצים לייצר, כמובן. החומרים האלו מגיעים בשלל צבעים ויש להם תכונות המתאימות לשימושים צבאיים. בשירות צבאי אנו עלולים להיתקל בתנאים לא סטנדרטיים. פלסטיק הוא חומר קל משקל (מה שיכול להגביר את מהירות התגובה של החייל), הוא חזק, והוא (לרוב) עמיד בפני מים ושמש. כמו כן, חומרים תרמופלסטיים כמעט תמיד אינם מוליכים חשמל.

אמינות ואחידות

הזרקת פלסטיק לתבניות היא בסופו של דבר היא התעסקות בכימיה. כימיה היא מדע מדויק, ובמידה ועוקבים בדקדקנות אחרי החוקים שלה לא ניתן לעשות טעויות. הדיוק של הכימיה בשילוב של מכונות הזרקה משוכללות וידיים אנושיות מיומנות הופכת את שיטת הזרקת פלסטיק לתבניות למדויקת ואמינה ביותר. כמו כן, היכולת לייצר מוצרים זהים רבים הופכת את שיטת הזרקת הפלסטיק למתאימה מאוד לשימוש צבאי. 

דיוק, אחידות, מהירות ואמינות הם לא תכונות רלוונטיות לתעשיה הצבאית בלבד. בבלכמן מנס אנו מתחייבים לספק את מירב הכלים, המשאבים והידע שצברנו במהלך השנים על מנת לגרום למוצר שלך להיות הכי טוב שאפשר. כל לקוח חדש שמגיע למפעל שלנו זוכה לייעוץ מעמיק שבסופו אנו מוצאים יחד את הדרך הנכונה והמתאימה ביותר עבורך.

> צרו קשר