הזרקת הפלסטיק לתבניות- חדשות מהעולם

ענף הזרקת הפלסטיק לתבניות הוא ענף שלא מפסיק להתחדש. כמעט כל חודש אנו שומעים על שימוש חדש ויצירתי בתבניות או על חומרים חדשים שנבחנים ע"י מיטב המומחים העולמיים בתחום.

יפן: חברת Polyplastics פיתחה בדיקה חדשה המזהה היווצרות גז במהלך תהליך הזרקה

חברת Polyplastics היפנית היא ספקית עולמית מובילה של תרמפולסטיים הנדסיים. לאחרונה היא פיתחה שיטה המזהה היווצרות גז בתהליך ההזרקה ומסייעת בהפחתת משקעים. השיטה הזו מאפשרת יציקה רציפה לתבניות ומשפרת את יעילות הייצור.
תנאים קשים כגון טמפרטורה גבוהה עלולים לגרום לשחרור גזי פירוק והיווצרות משקעים, שגורמים לבעיות איכות והשפעות לא רצויות על מידות ומראה המוצרים. השיטה שפיתחה חברת Polyplastics למעשה לוכדת את הגזים שנוצרים בתהליך כימי זה (שנקרא פירוליזה) ומזהה את המנגנון שבאמצעותו הגזים נוצרים במהלך ההזרקה. היא מנתחת את הגזים שנוצרו ועושה שיפורים מהותיים במקורות ההיווצרות של הגז.

ארה"ב: תעשיית הקנאביס ומוצריו עוברת לשיטת הזרקת פלסטיק לתבניות

תעשיית הקנאביס הרפואי תפסה תאוצה אדירה בשנים האחרונות, כשעולם הרפואה הקונבנציונלי החל לחקור את סגולתו של צמח זה, הידוע כמפחית דלקות וכמשכך כאבים יעיל. בעקבות הפריחה הזו, הומצאו פטנטים שונים לאכסון, צריכה ושימור הקנאביס. כידוע, קנאביס הוא פרח, כלומר תוצר אורגני ובכך האחסון שלו היא שונה מהאופן שבו אנו מאחסנים תרופות אחרות.
כפי שנכתב בכתבה הזו, עולם האריזות והאחסון של מוצרי הקנאביס השונים עבר לייצור כמעט מלא בשיטת הזרקת הפלסטיק לתבניות. כפי שנאמר, אריזות למוצרי קנאביס צריכות להיות מעט מתוחכמות יותר מאשר אריזה רגילה כי הן צריכות לשמור על טריות ולחות הפרח תוך כדי איטום מוחלט. חברת Clayx האמריקנית פיתחה קופסא בעלת פקק מיוחד המציע סגירה הרמטית. יצירת הפקק עצמו בצורה שתתאים באופן מושלם למטרה היא משימה לא פשוטה המתאימה לשיטה של הזרקת פלסטיק בתבניות, שכידוע משמשת את תעשיית המוצרים הרפואיים. הקופסאות נמכרות בבתי המרקחת השונים ברחבי ארצות הברית וקנדה.

גרמניה: פיתוח מכונה רובוטית להזרקת פלסטיק לתבניות

חברת Anybird הגרמנית החלה ליצר מכונות רובוטיות להזרקת פלסטיק לתבניות. המכונות מתאפיינות בגמישות וקומפקטיות והן מיועדות עבור ייצור סדרות קטנות של רכיבי פלסטיק גדולים והיברידיים. הפיתוח הטכנולוגי החדשני הזה מצליח למזער את גודל התבנית על מנת להוזיל את עלויות בניית התבנית

במפעל בלכמן מנס אנו תמיד מנסים להשתכלל בשיטות שלנו- למעשה, זהו אחד מהייחודים הבולטים שלנו. צרו איתנו קשר על מנת להתרשם מהידע והמקצועיות שלנו בנושא הזרקת הפלסטיק לתבניות וייצור התבניות. 

צפו בסרטון המדגים את טכנולוגיית החיתוך האולטרסוני :

> צרו קשר