למה להשבית תבנית אם אפשר לתקן?

תבניות להזרקת פלסטיק הן מכונות לכל דבר ועניין, המאפשרות ייצור המוני של מוצרי וחלקי פלסטיק בדיוק וביעילות. עם זאת, כמו כל מכונה, במשך הזמן יש שחיקה, תקלות ובלאי, מה שמשפיע על הביצועים ועל איכות הפריטים המיוצרים. אחד מהשירותים אותו אנו מציעים הוא איתור ותיקון תקלות במהירות וביעילות, מתוך הבנה שבמקרים רבים התבנית ניתנת לתיקון ואין צורך להשביתה.

איך זה מתבצע? אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מקצועי עם יצרני חלקים וקבלני משנה, הן בארץ והן בחו"ל, ומציעים ללקוחותינו פתרונות משתלמים עבור חלקי חילוף ושירותי תיקונים. זה כולל את היכולת לייצר חלקים המותאמים לדרישות הספציפיות של לקוחות.

אנחנו נותנים אחריות לכל החיים למי שמייצר אצלנו תבניות. אולם, למי שלא עבד מולנו בשלב הייצור ומגיע אלינו עם תקלה, אנו מציעים לתקן תבניות קיימות. המטרה להציע פתרון ולמנוע את את העלויות הגבוהות הכרוכות בייצור תבניות חדשות. על ידי בחירה בתיקון תבנית קיימת, אם הדבר אכן אפשרי, לקוחות יכולים לחסוך כסף, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים הנדרשים לתהליכי הייצור שלהם.

עם ניסיון עשיר שנצבר לאורך שנים, בלכמן מנס מתמחה בתיקון ושדרוג של תבניות פלסטיק קיימות. מה שמייחד את החברה הוא ניסיונה רב השנים והמקצועיות שלנו. המשמעות היא שכאשר לקוח מביא תבנית פגומה לבלכמן מנס, הוא מפקיד אותה בידי צוות שמכיר מקרוב את נבכי התבניות להזרקת פלסטיק על שלל סוגיהן.

אנחנו יודעים לערוך תהליך של הנדסה לאחור, לנתח בקפידה תבנית פגומה, לזהות את התקלות ולבצע את התיקונים הנדרשים. יכולת זו, להבין ולתקן בעיות מהשורש, מאפשרת רמת דיוק בתיקונים שלא נמצאת בארגז הכלים של חסרי ניסיון בתחום.

יתר על כן, אנו מתמחים בהחזרת התבנית למצבה המקורי ולעיתים אף מצליחים לשפרה. ההחלטה להשבית תבנית להזרקת פלסטיק לא צריכה להיות ברירת המחדל וכדאי לשקול את שירות התיקונים שלנו כאלטרנטיבה לייצור תבניות חדשות.

> צרו קשר