מהם היתרונות של שיטת הזרקת פלסטיק לתבנית?

שיטת הזרקת פלסטיק לתבניות היא שיטה ההופכת לנפוצה יותר ויותר. קיימות הרבה סיבות לעובדה שיצרנים, סטארטאפים, חברות לציוד רפואי וכו' עוברות לייצר את המוצרים שלהן בשיטה זו. רוצים לדעת מדוע כדאי גם לכם לעבור להזרקת פלסטיק לתבניות? קראו את המאמר הבא.

אידיאלית לייצור המוני

ברגע שמסיימים לתכנן ליצור את התבנית, הזרקת הפלסטיק עצמה היא תהליך פשוט יחסית, מהיר ואופטימלי לייצור המוני. אורך מחזור ההזרקה הוא בדרך כלל פחות מדקה, ולעיתים יכול לקחת מספר שניות בלבד! חשבו על התפוקה המתקבלת ביום שלם, או בשנה שלמה.

פחות פסולת

הזרקת פלסטיק מייצרת מעט מאוד פסולת. מתוך 1 טון של חומר פלסטי מקורי, רק 20 גרם (בקירוב) הופכים לפסולת. כמו כן, בשל הדיוק של מכונות ההזרקה הפסולת מצטמצמת מאוד והופכת להרבה פחות משמעותית משיטות ייצור המוני אחרות. כאשר תכנון תבנית נעשה בצורה הנכונה, ניתן להגיע לפחת שקרוב ל-0% !

עלות נמוכה (לטווח הארוך)

פלסטיק זול יותר מחומרים כגון מתכת וגומי. כמו כן, עלויות ההזרקה עצמן אינן כה יקרות. ייצור התבנית הוא אמנם תהליך לא זול, אבל ההשקעה מחזירה את עצמה משום ניתן למחזר  את התבנית לאינסוף מחזורי ייצור. כמו כן, כפי שכבר כתבנו- קצב הייצור של התבנית הוא גבוה מאוד.

איכות בלתי מתפשרת

הזרקת פלסטיק הוא תהליך רפטטיבי. בעזרת מכונת ההזרקה ניתן לייצר אלפי חלקי פלסטיק ביום אחר, וכולם יהיו באיכות זהה. כאשר התבנית מתאימה וטובה, בחירת החומרים היא מדויקת ועיצוב המוצר נעשה בצורה מקצועית-אין סיבה שיהיו רג'קטים בייצור. במידה ועקביות באיכות חשובה לחברה שלכם- שיטת הזרקת פלסטיק לתבניות היא שיטת הייצור האידיאלית.

הזרקת פלסטיק לתבניות- רק בבלכמן מנס וב. & ניר פלסטיקה בע”מ

כל היתרונות שמנינו רלוונטים רק כאשר מדובר ביצרני תבניות ומזריקים מקצועיים, ותיקים ומנוסים. אצלנו בבלכמן מנס בע"מ מייצרים את התבניות בצורה הטובה ביותר, בעוד שאת ההזרקה מבצעים בחברת הבת שלנו, ב. & ניר פלסטיקה בע”מ. בצורה זו אנו מעניקים ליווי מקצועי החל משלב הרעיון ועד שלב מוצר הפלסטיק המוגמר.

> צרו קשר