בשנת 1962, כשאבי, מנס בלכמן, עדיין למד בבית ספר מקצועי, הוא כבר החל לעבוד כנער שוליה יצירתי ונלהב, אצל ראשוני המבלטנים בישראל – שלר את המר. הוא עבד אצלם עד תחילת שנות ה-70 ואז, כשהרגיש שצבר מספיק ידע וניסיון, הקים את בית המלאכה לתבניות – ב.מ. בלכמן מנס.

בסוף שנות ה-70 הקים במקביל עבור קיבוץ ראש צורים, את מפעל הרכב שלהם אור צורים – מפעל להזרקת מוצרי אוטומוטיב (אז עדיין קראו להם "חלקי רכב"), ייצר עבורם את כל התבניות להזרקת המוצרים ואף העניק להם ליווי מלא בכל תהליכי ההזרקה וההרכבה. בשנות ה-80, בנוסף למפעל ייצור התבניות, מנס הקים ושימש שותף ומנהל התפעול של מפעל משלים להזרקת מוצרי פלסטיק. 

כבר כילד סקרן, אני (ניר), הסתובבתי תמיד בשני המפעלים שניהל אבא וצברתי פרקטיקה וידע. היה לי ברור שמה שארצה לעשות "כשאהיה גדול", זה לפסל מוצרים, להמציא פתרונות יצירתיים וליצור יש מאין. ואכן ב-1992, לאחר שסיימתי שירות צבאי בממר"מ, חזרתי למפעל המשפחתי, הקמתי את חברת ב. & ניר פלסטיקה והתחלנו לספק פתרון כולל, One Stop Shop, ללקוחותינו, שנהנים מהניסיון העצום והמצטבר של אב ובנו, שני דורות שמתמחים בתכנון ובבניית תבניות, פתרון בעיות וביצוע הזרקות פלסטיק מדויקות. בשנת 2003 הצטרפה לשדרת הניהול גם אחותי, עדי, שמנהלת ביד רמה את כל הנושאים הלוגיסטיים והכספיים של שתי החברות. 

האווירה המשפחתית מחלחלת גם לשאר העובדים במפעל ולקוח שמבקר אצלנו, או נמצא בקשר עם אחד העובדים, נהנה מאותו יחס חם ואכפתי שהוא זוכה לו מכל אחד מבני המשפחה. לעובדים שלנו באמת אכפת מהלקוח ומהצלחתו והם לא חוסכים במאמצים כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורו.

כמפעל משפחתי, הידע שנאסף אצלנו במשך השנים לעולם אינו הולך לאיבוד. בעוד שבמפעלים אחרים כשעוזב עובד ותיק, חלק גדול מהידע והניסיון שצבר נעלמים איתו, ב-בלכמן מנס וניר פלסטיקה כל הידע שנאגר במשך שנים רבות רק הולך וגודל. בזכות שפע הידע והניסיון שנצברו אצלנו, לקוחות המפעל נהנים לא רק ממוצרים טובים יותר, אלא גם מרעיונות ממוקדים שעוזרים להם לפתור בעיות, להתגבר על מכשולים

בלכמן מנס

ולחסוך בהוצאות מיותרות בדרך להגשמת חלומם – ייצור מוצר ייחודי משלהם, בסטנדרט הגבוה ביותר.
אנחנו קוראים לזה – סטנדרט בלכמן.

בין לקוחותינו: רפא"ל, אלביט מערכות, סודהסטרים, American Comfort, חברות סטרטאפ ויזמים פרטיים.

> צרו קשר