מפעל בלכמן מנס: מתגייסים למען הלקוחות – גם בזמן משבר

משבר הקורונה שפקד את ישראל והעולם בחודשים האחרונים, גרם לביקוש גבוה מאוד למוצרי רפואה, מסכות פנים וחלקי פלסטיק הנחוצים למוצרי רפואה והייטק. חברת 'בלכמן מנס' וחברת הבת שלה 'ב. & ניר פלסטיקה', התגייסו למען לקוחותיהן והחלו בייצור מוגבר של מוצרי פלסטיק שונים אשר היו חיוניים למאבק בקורונה.

אחת מלקוחותיה של חברת בלכמן מנס, 'איתמר מדיקל', הייתה זקוקה לייצור מוגבר של חלקים עבור הבדיקות הרפואיות הביתיות שהיא מפתחת ומייצרת. בדיקות אלו מייתרות את ההגעה למעבדות השינה בבתי החולים ועל ידי כך, מסייעות למאבק בקורונה. בלכמן מנס ו-ב. & ניר פלסטיקה הקימו פסי ייצור נוספים על מנת לספק את ההזמנות עבור איתמר מדיקל בזמן שיא.

באמצעות התגייסות זו, בין היתר, הצליחה איתמר מדיקל להגדיל את הכנסותיה ב-8.4 מיליון דולר, ברבעון, 4% מעל התחזית. מניית החברה עלתה מתחילת השנה ב-26% ושווי החברה מסתכם ב-780 מיליון שקל. מנכ"ל איתמר מדיקל אמר לאתר ביזפורטל: "תוצאות הרבעון הראשון שלנו משקפות התחלה חזקה של השנה, אשר ממשיכה לרבעון השני".

דוגמה נוספת היא חברת 'שלאון מפעלים כימיים', יצרנית בעלת שם עולמי של מסכות אב"כ. בעקבות התפרצות הקורונה, החלו חברת בלכמן מנס ושלאון בשיתוף פעולה לייצור מסכות עם פילטרים מסוג אירוסול. התבנית להזרקת פלסטיק עבור הפילטר תוכננה ויוצרה בזמן שיא על ידי בלכמן מנס, ב. & ניר פלסטיקה הזריקה את הפילטרים ובמפעל שלאון הרכיבו את הפילטרים, אשר הועברו לכוחות הביטחון והרפואה הישראלים.

צפו בסרטון ייצור פילטרים מסוג אירוסול במפעל בלכמן מנס:

לאורך כל תקופת המשבר שמרו בלכמן מנס ו-ב. & ניר פלסטיקה על יכולת הייצור, ואף הגבירו אותה, על מנת לעמוד בדרישות ובהזמנות של הלקוחות. זאת תוך כדי הקפדה על כללי משרד הבריאות ובתור מפעל חיוני למשק. אנו גאים להיות בין החברות המובילות במשק הישראלי לייצור תבניות פלסטיק, ייצור מוצרי פלסטיק בהזרקה ותכנון וייצור של כלים להלחמה אולטראסונית.

בין לקוחותינו תמצאו את החברות המובילות במשק כמו: רפאל, אלביט, טבע, סודהסטרים, איתמר מדיקל, שלאון מפעלים כימיים, West Pharma ועוד. חברות אלו בחרו בנו בגלל הניסיון הרב, השירות המקצועי והיכולת שלנו לענות על כל צרכי הפלסטיק תחת קורת גג אחת – 'One Stop Shop', החל משלב התכנון ועד למוצר הפלסטיק המוגמר.

> צרו קשר