תבניות הזרקת פלסטיק של מכשור זעיר: הלהיט של הרפואה בשנים הקרובות

בשנים האחרונות הרפואה נעזרת במגוון רב של תבניות להזרקת פלסטיק עבור מכשירים חדשניים, המסייעים לרופאים ולמטופלים כאחד. כבר סיפרנו לכם על שיתוף הפעולה של בלכמן מנס עם איתמר מדיקל ועם Memic בייצור של מכשור רפואי חדשני. במאמר שהתפרסם באתר האינטרנט של המגזין האמריקאי Today's Medical Developments, מוסבר כי בשנים הקרובות ובעתיד הרחוק יותר, הרפואה תיעזר יותר ויותר בתבניות הזרקת פלסטיק עבור מכשור חדשני.

במאמר נכתב כי שוק הזרקות הפלסטיק צפוי לשבור שיאים. התחזית היא כי ב-2026 שווי השוק של תבניות הזרקת פלסטיק של מכשור זעיר יגדל ב-11.2 אחוזים לעומת 2021. אחת הסיבות לכך היא התפתחות שוק מוצרי הרפואה הביתיים, כמו המכשירים לבדיקה מרחוק על ידי רופאים, ובנוסף הצורך של אוכלוסיה מבוגרת למכשור משפר איכות חיים.

בלכמן מנס - מכשור רפואי

קטן מאוד, מדויק מאוד - ומשוכלל מאוד

מכשור רפואי זעיר דורש תשומת לב מיוחדת לפרטים ודיוק רב בייצור. מוצר כזה שוקל לדוגמה 0.0003 גרם ועוביו 0.001016 סנטימטרים. חישבו מהי רמת המיומנות הנדרשת ממפעל המייצר חלקים כאלו ואיזו אחריות יש לו בתהליך היציקה, כיוון שמוצרים אלו עוסקים מפעם לפעם גם בהצלת חיים. מוצרים כאלה משמשים לניתוחים, לבדיקות אבחנתיות, לטיפול בסוכרת, למחקר ולריצוף DNA.

כבר עכשיו, ובעיקר בעתיד, מדובר על שימוש עבור צנתורים, מכשירי שמיעה, שיניים תותבות וציוד רפואי רב כמו בקבוקונים, פקקים, כוסות דגימה, מבחנות לבדיקת דם, מזרקים ועוד. בעבר נעשה שימוש במכונות המבוססות על בוכנה או מכונות הידראוליות. כיום הטכנולוגיה מתבססת על מכשירים דיגיטליים מתקדמים. אין ספק כי בשנים הקרובות יהיו עוד ועוד חידושים ובלכמן מנס תמשיך ללכת יד ביד עם הטכנולוגיה.

> צרו קשר