תכנון והזרקת מוצרים רפואיים מפלסטיק בדיוק וביעילות – סטנדרט בלכמן מנס

בתעשיית הרפואה נעשה שימוש רב בפלסטיק על מנת לייצר את המוצרים הנחוצים למכשור וציוד רפואי. החל ממזרק פשוט ועד לטכנולוגיה רפואית מתקדמת ומורכבת. הסיבות לכך הן רבות, וכוללות בין היתר: עלות נמוכה יותר מחומרים אחרים, גמישות ויכולת לייצר חלקים קטנים מאוד ובכל צורה, עמידות למשך זמן ארוך מאוד, שימוש חד פעמי לשמירה על סטריליות וכן הלאה.

על מנת לתכנן את המוצר כראוי, לבנות ולהרכיב את התבנית ולהזריק את המוצר בדיוק לפי הדרישות הטכניות הקפדניות, נדרש ניסיון, ידע רב ומכשור מתקדם. אצלנו בחברת 'בלכמן מנס', אחת מהחברות המובילות בישראל לתכנון וייצור תבניות להזרקת פלסטיק, אנו עובדים עם מספר חברות רפואיות וחברות טכנולוגיה – להן סייענו במהלך תכנון מוצרי הפלסטיק, בנינו את התבנית להזרקת המוצר וכעת אנו מזריקים את המוצרים בפועל, באמצעות חברת הבת שלנו, 'ב. & ניר פלסטיקה'.

עבור הזרקת מוצרים רפואיים דרושה הזרקה מדויקת. הזרקת פלסטיק מדויקת מיועדת לתעשיות הרפואה, ההייטק, התעשייה הביטחונית והצבאית, או כל מצב בו דרושה הזרקה של מוצרים ברמה הגבוהה ביותר. בהזרקות מדויקות נעשה שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, בציוד החדיש ביותר, ותחת בקרת איכות נוקשה הרבה יותר, על מנת להגיע בדיוק לתוצאה המבוקשת. רמת הדיוק הרבה הזו המושגת במפעלנו נקראת "סטנדרט בלכמן" – מושג שהפך למטבע לשון בקרב לקוחותינו.

צפו - ייצור ב'סטנדרט בלכמן':

שירותים נלווים במסגרת התכנון וההזרקה של מוצרים רפואיים

המומחים של חברת 'בלכמן מנס' מספקים סיוע לאורך כל התהליך של ייצור והזרקת מוצרים רפואיים, החל משלב התכנון של המוצר ועד הייצור בפועל. אנו מעניקים את כל ההסברים בנוגע לאפשרויות והיתכנות הביצוע – בשקיפות מלאה – וממליצים על חומרי הגלם האפשריים והתרכובות השונות. כמו כן, בעת הצורך, אנו מציעים חיבור וקישור לספקים משלימים בשרשרת האספקה עבור: חומרי גלם, ריתוך אולטראסוני, הדפסות על גבי מוצרים, אריזות ועוד.

בנוסף אנו מציעים אחריות לכל החיים על תבניות שתוכננו והורכבו על ידינו במפעל ומוזרקות אצלנו בחברת הבת – הטבה ייחודית אשר, למיטב ידיעתנו, אינה מוצעת על ידי אף חברה אחרת בתחום.

הזרקת מוצרים רפואיים - בלכמן מנס
הזרקת מוצרים רפואיים עם בלכמן מנס

לאורך השנים עבדה חברת 'בלכמן מנס' וחברת הבת, 'ב. & ניר פלסטיקה', עם חברות רבות בענפי הרפואה, ההייטק והתעשייה הביטחונית, כגון: איתמר מדיקל, West Pharma, טבע, רקח, Colospan (קולוגארד לשעבר). צריכים לתכנן ולייצר מוצרי פלסטיק רפואיים? צרו קשר עוד היום ואנחנו נסייע לאורך כל התהליך.

> צרו קשר